Naming  ·  Branding

Tworząc kampanie społeczne wspieramy działania budujące zaangażowanie. Dobra kampania społeczna i trafny branding muszą być oparte na dobrych insightach. Cel to trafianie w czuły punkt odbiorcy i zaangażowanie go na poziomie emocjonalnym.

Praca nad kampaniami społecznymi dla dzieci, to najbardziej kreatywne z wyzwań. Logotyp programu dydaktyczno-wychowawczego „Małe Miasto” opracowaliśmy z myślą o jego odbiorcach: dzieciach w wieku od 8 do 13 lat oraz kluczowych wartościach programu: edukacji przez zabawę i równych szansach dla wszystkich najmłodszych.

Opracowując projekt identyfikacji wizualnej dla programu grantowego BGK „Moja Mała Ojczyzna”, kierowaliśmy się najważniejszymi wartościami programu – przynależnością, aktywnością społeczną i odpowiedzialnością. Aby nadać patriotyczny charakter, a jednocześnie uniknąć zbyt wzniosłych skojarzeń skupiliśmy się na przedstawieniu znaku w przyjaznej formie nawiązującej do rośliny – symbolu życia.

Celem programu grantowego BGK „Generacja 5.0” jest przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu, społecznemu, technologicznemu i zawodowemu osób od 50tego roku życia. Na potrzeby programu opracowaliśmy czytelną i zapadającą w pamięć strategię wizerunkową i komunikacyjną obejmującą naming i logo. Słowem “generacja” podkreśliliśmy znaczenie i przynależność społeczną tych osób, a formą logotypu nawiązaliśmy do integracji wielopokoleniowej.

ShareTw.Fb.Pin.
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!